INFORME DEL RECOMPTE DE LES PERSONES SENSE SOSTRE

Presentació de l'estudi

Recerca | Juny 06, 2016

L’Ajuntament de Lleida va organitzar el 19 d’abril de 2016 el segon recompte de persones sense sostre de la ciutat de Lleida, amb la col·laboració de la xarxa d’entitats socials d’atenció a les necessitats bàsiques de Lleida, la Fundació Arrels Barcelona i la Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida i més de 200 persones voluntàries i professionals. Aquest any es va introduir el recull de dades innovadores a partir d’una enquesta estandarditzada per obtenir l’Índex de Vulnerabilitat, amb l’objectiu d’obtenir dades comparables amb altres ciutats catalanes, espanyoles o europees. El recompte 2016 de Lleida, forma part d’un projecte europeu amb altres ciutats europees com Barcelona, València, Berno (República Txeca), Londres, Lyon i Copenhaguen, #HomelessMeetUpVLC i forma part del moviment paneuropeu de ciutats The European End Street Homelessness campaign, que vol acabar amb el sensellarisme al carrer al 2020. Aquest any, es va comptar amb la presència d’un observador europeu, el Sr. Mark McPherson, membre del moviment paneuropeu de ciutats a Gran Bretanya. A partir de les dades recollides al recompte 2016 de Lleida, la Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida ha realitzat aquest informe per tenir una visió més àmplia de la situació de les persones sense sostre a la ciutat de Lleida.

Consulta el projecte

ENS AJUDES?

Octubre 23, 2018

Contesta en 10 minuts