INICI DEL CURS INTRODUCCIÓ A LA PSICOLOGIA POSITIVA

Universitat d'Estiu UdL

Consultoria | Juliol 04, 2016

S'ha iniciat el curs d'estiu Introducció a la Psicologia Positiva que tindrà lloc fins el 8 de juliol a la Universitat de Lleida. Els objectius del curs són realitzar una aproximació a les teories i al marc conceptual de la psicologia positiva, i conèixer quin son els components bàsics d'aquesta.

La Psicologia Positiva se centra en treballar el potencial i les qualitats positives de les persones. Aquest enfoc ajuda a millorar la seva qualitat de vida i a incrementar el seu grau de felicitat i benestar. Les persones que experimenten constantment emocions positives generalment es mostren més satisfetes i tendeixen a ser exitoses en diverses àrees de la vida com el treball, la salut, les relacions, el suport social o els ingressos econòmics, i aprofiten el temps, en aquest estat d'emocions positives, per poder buscar nous objectius.