POSTGRAU MINDFULNESS I RELACIÓ D'AJUDA

Formació sobre Psicologia Positiva

Consultoria | Febrer 28, 2017

Els dies 17 i 18 de febrer vam impartir un bloc de formació sobre Psicologia positiva al Postgrau de Mindfulness i relació d'ajuda de la Universitat de Lleida. En ell es van treballar de manera introductòria els aspectes més rellevants del benestar i la felicitat mitjançant dinàmiques de gamificació. En aquestes sessions vam poder compartir coneixements i experiències i connectar els punts comuns que existeixen entre el Mindfulness i la Psicologia positiva, dues ciències innovadores que cada vegada tenen més presència en el dia a dia de tots els professionals.

Aquest postgrau pretén ser un espai multidisciplinari que proveeixi als professionals i estudiants d'una preparació sobre mindfulness gràcies a la qual obtindran més benestar personal i laboral, a la vegada que podran iniciar projectes laborals on podran aplicar els coneixements teòrics, tàcnics i vivencials que hauran obtingut amb aquests estudis.