III JORNADAS DE PSICOLOGÍA POSITIVA. FELICIDAD CON SENTIDO

Tenerife - del 23 al 25 de març

Recerca | Març 27, 2017

Els dies 23, 24 i 25 de març s'ha celebrat a Tenerife les III Jornadas de Psicología Positiva, organitzades per la Universitat de La Laguna i el Col·legi Oficial de Psicologia en col·laboració amb la Sociedad Española de Psicologia Positiva (SEPP).

Hem presentat diversos pòsters relacionats amb la psicologia clínica i intervenció positiva, i l'avaluació i psicologia organitzacional:

• "El modelo de atención a las personas con discapacidad intelectual: una revisión des de la psicología positiva".
  • "¿Puede la inteligencia emocional predecir la felicidad, el bienestar y la satisfacción vital? Comparación entre un grupo de trabajadores, desempleados y estudiantes".
  • "Bienestar y Satisfacción con la Vida de las personas mayores".
  • "Bienestar, Satisfacción con la Vida y Felicidad en Lleida".

Durant tres dies s'han portat a terme tallers i conferències amb professionals de reconegut prestigi nacional i internacional en diferents àmbits de la investigació clinica, educativa i organitzacional. Aquestes jornades no només han estat una oportunitat per emfatitzar la importància del mètode científic i de la investigació en el camp de la psicologia positiva, sinó que han permès conèixer avenços que s'han produït en els últims anys en aquesta disciplina.

La SEPP és una societat d'investigadors i professionals interessats en la psicologia positiva. Els seus membres busquen contribuir de forma substancial en la millora dels nivells de qualitat de vida i benestar en la nostra societat. Per aquest motiu, des de la SEPP es pretén difondre, promocionar i impulsar investigacions científiques i pràctiques professionals centrades en el desenvolupament d'una vida plena, feliç i amb significat.

QUÈ ÉS SER UNA PERSONA NARCISISTA VULNERABLE?

Abril 06, 2022

La nostra companya Ana Blasco contesta unes preguntes sobre narcisime a Therapytrips