CURS INTRODUCCIÓ A LA PSICOLOGIA POSITIVA

Universitat d'Estiu UdL 2017

Serveis | Juliol 10, 2017

La Càtedra presenta el curs d'estiu "Introducció a la Psicologia Positiva" amb l'objectiu de realitzar una aproximació a les teories i al marc conceptual i conèixer-ne els components bàsics.

Dates: del 3 al 7 de juliol de 9:00 a 13:30 hores.

Curs reconegut per la UdL amb 2 ECTS.

La psicologia positiva se centra a donar suport i treballar el potencial i les qualitats positives de les persones, assolint objectius beneficiosos que augmenten el seu estat de benestar, milloren la qualitat de vida i incrementen el grau de felicitat. Cada vegada més, la felicitat es considera una mesura adequada pel progrés social i, per tant, objecte de les polítiques públiques que podrien permetre a les persones viure una vida millor. La felicitat és una demanda actual que té cada cop més importància, especialment en contextos pel desenvolupament d’organitzacions saludables.

Els temes que es tracten són els següents: Introducció a la Psicologia Positiva amb Carles Alsinet, fortaleses psicològiques amb Ana Blasco, el poder de les emocions positives, optimisme i sentit de l’humor amb Anna Morreres, benestar psicològic, felicitat i salut amb Cristina Torrelles, engagement, flow, savoring i àrees d'intervenció amb Carles Alsinet i Cristina Torrelles.

INFORMACIÓ I MATRÍCULA Universitat de Lleida. Oficina de la Universitat d'Estiu (Edifici Polivalent). C/ Jaume II, 71 25001 Lleida Tel. 973703390 A/e: estiu@estiu.udl.cat Tota la informació disponible al web http://estiu.udl.cat

Juliol 19, 2017

Alumnes de nou ingrés - Facultat Educació, Psicologia i Treball Social UdL