REVISIÓ DEL MODEL DELS SERVEIS DE SUPORT PER A LES PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL I DEL DESENVOLUPAMENT

Presentació del projecte

Recerca | Maig 02, 2017

El passat 21 d'abril vam presentar a la Facultat d'Educació Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida el projecte "Revisió del model dels serveis de suport per a les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament" que la Federació ALLEM va proposar a la Càtedra amb la voluntat de realitzar una revisió tant del model d’atenció com dels perfils de les persones amb discapacitat que s’atenen en els diferents serveis de les entitats associades amb l'objectiu d'abordar la situació actual de les persones amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament de les Terres de Lleida, i proposar noves línies d'actuació d'atenció per a millorar la seva qualitat de vida.

Objectius de la recerca:

1. Valorar quin ha estat el perfil de les persones amb discapacitat en els darrers deu anys.
2. Conèixer la situació actual del model d’atenció a les persones amb discapacitat.
3. Proposar un model d’atenció/acció psicosocial a les persones amb discapacitat.

Consulta el projecte

QUÈ ÉS SER UNA PERSONA NARCISISTA VULNERABLE?

Abril 06, 2022

La nostra companya Ana Blasco contesta unes preguntes sobre narcisime a Therapytrips