DESCOBREIX LES TEVES FORTALESES

Alumnes de nou ingrés - Facultat Educació, Psicologia i Treball Social UdL

Consultoria | Juliol 19, 2017

Els dies 13, 14, 17 i 18 de juliol vam oferir als estudiants de nou ingrés a través de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, i per tercer any consecutiu, un qüestionari per descobrir les seves fortaleses. Vam realitzar més de 300 qüestionaris on els alumnes podran descobrir els seus punts forts, el seu nivell de benestar i la intel·ligència emocional i les capacitats per treballar en equip.

Facilitarem el retorn dels resultats a partir del primer trimestre del curs universitari. Els estudiants que ho desitgin podran continuar participant mentre duri el grau, ja que es facilitarà un seguiment longitudinal al llarg de la formació universitària.

Consulta el projecte

MEMÒRIA 2023

Gener 08, 2024

Fem un repàs de tot el que vam fer durant l'any 2023.

MEMÒRIA 2022

Setembre 08, 2023