CÀPSULES INNOVACIÓ SOCIAL 2018

Experiències, respostes i solucions

Consultoria | Març 22, 2018

La V edició de les Jornades d’Innovació Social, que va organitzar l'Ajuntament de Lleida i en la qual col·laborem juntament amb l'Obra Social la Caixa, va tenir com a fil conductor el treball comunitari i es va desenvolupar en dos dies. Es va apostar per mostrar metodologies creatives i innovadores que posen en relleu el capital humà de les organitzacions, obrint noves vies de treball en els diferents àmbits de l’atenció a les persones. El dia 20 de març es va portar a terme un taller de Mindfulness a càrrec d'Ana Arrabé amb l'objectiu d'experimentar i reflexionar al voltant d'elements metodològics i col·laboratius en relació a l'atenció a les persones. Una oportunitat que va permetre participar en converses que van permetre contribuir a la incorporació efectiva del "Model d'Atenció Centrat en les Persones" dins de les organitzacions.

Ana Arrabé és instructora de programes de Mindfulness aplicats a la reducció de l’estrès i al lideratge conscient. Professora certificada i supervisora qualificada pel Centre Mèdic de la Universitat de Medicina de Massachusetts (USA). Institut d’investigació i formació en ciències cognitives, Nirakara. Madrid.

El 21 de març la Jornada es va centrar en la presentació de diverses experiències al voltant del treball comunitari per a la innovació i la millora contínua, com a valors essencials que ens ajudin a avançar en un món global i en constant evolució. Es van presentar experiències que impliquen una perspectiva relacional, l’apoderament de les persones i grups, la facilitació d’entorns de confiança mútua i la participació social per posar en valor les capacitats humanes. Podeu consultar el programa en el següent enllaç.