DESCOBREIX LES TEVES FORTALESES

Alumnes ESO i Cicles formatius de la ciutat de Lleida

Consultoria | Maig 07, 2018

Durant el curs 2017-2018 estem  portant a terme el projecte Descobreix les teves fortaleses amb alumnes de 4rt d'ESO de diferents instituts de la ciutat de Lleida (Col·legi Episcopal, Institut Ronda, Col·legi Maristes Montserrat, Col·legi Estonnac, Escola Joc de la Bola, Col·legi Sagrada Família) i al cicle formatiu de grau superior de l'Institut Escola del Treball. A partir de la detecció i desenvolupament de les fortaleses, els estudiants podran descobrir els seus punts forts, el seu nivell de benestar, felicitat i la intel·ligència emocional. A més, comptaran amb més eines i recursos per prendre decisions, podran potenciar allò que saben fer i els hi permetrà millorar el seu rendiment acadèmic, les relacions socials  i l'autoconeixement. Un projecte que els facilitarà l'orientació acadèmica i la presa decisions pel que fa al seu futur professional.

Enllaç extern

MEMÒRIA 2023

Gener 08, 2024

Fem un repàs de tot el que vam fer durant l'any 2023.

MEMÒRIA 2022

Setembre 08, 2023