INSCRIPCIÓ ALS CURSOS DE LA UNIVERSITAT D'ESTIU UDL

Introducció a la psicologia positiva (3ª edició) i Design thinking mitjançant la psicologia positiva

Consultoria | Juny 21, 2018

Del 2 al 13 de juliol tindran lloc els cursos de la Universitat d'Estiu reconeguts amb 2 ECTS (20 hores presencials + 30 hores de treball autònom). Oferim dos cursos relacionats amb la psicologia positiva adreçats a estudiants i professionals de l'àmbit de l'acció social i de les organitzacions i de l'àmbit educatiu i a tothom que hi estigui interessat:

• Introducció a la psicologia positiva (3ª edició): Els objectius del curs són realitzar una aproximació a les teories i al marc conceptual de la psicologia positiva i conèixer-ne els components bàsics. La felicitat és una demanda actual que té cada cop més importància, especialment en contextos pel desenvolupament d'organitzacions saludables.
  • Design thinking mitjançant la psicologia positiva: La psicologia positiva se centra a donar suport i treballar el potencial i les qualitats positives de les persones per assolir objectius beneficiosos que incrementen l'estat de benestar. A partir d'aquest curs, es pretén prendre consciència i aprendre diferents estratègies per poder millorar el nostre dia a dia. Es treballarà amb mapes mentals i tècniques de gammificació (Points of You, Lego Serious Play...) a través de sessions que permetin la vivència, pràctica, reflexió i transferència per poder augmentar les capacitats personals, socials i organitzacionals, i generar accions de millora de les fortaleses i de les seves relacions personals. Per poder-se matricular en aquest curs, és necessari haver realitzat prèviament el curs d'estiu Introducció a la psicologia positiva.

​INFORMACIÓ I MATRICULA Universitat de Lleida. Oficina de la Universitat d'Estiu (Edifici Polivalent) C/ Jaume II, 71 25001 Lleida Tel. 973703390 A/e: estiu@estiu.udl.cat Tota la informació disponible al web http://www.udl.cat/ca/serveis/estiu/