ESCOLES AGRÀRIES DE CATALUNYA

Lego Serious Play

Consultoria | Maig 17, 2018

El 16 de maig vam impartir un taller de Lego Serious Play a l'Escola Agrària de Tàrrega als professors del campus de les diferents escoles agràries de Catalunya. Es va treballar en la visió actual que es té del campus empresarial agrari i com incloure millores en la seva gestió i planificació. L'Escola Agrària és una escola pública que pertany al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi natural. S'imparteixen ensenyaments de formació professional inicial i també de formació contínua, adreçats als sectors agropecuari i agroalimentari.

Juliol 18, 2018

Alumnes de nou ingrés - Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL

INSCRIPCIÓ ALS CURSOS DE LA UNIVERSITAT D'ESTIU UDL

Juny 21, 2018