ESCOLES AGRÀRIES DE CATALUNYA

Lego Serious Play

Consultoria | Maig 17, 2018

El 16 de maig vam impartir un taller de Lego Serious Play a l'Escola Agrària de Tàrrega als professors del campus de les diferents escoles agràries de Catalunya. Es va treballar en la visió actual que es té del campus empresarial agrari i com incloure millores en la seva gestió i planificació. L'Escola Agrària és una escola pública que pertany al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi natural. S'imparteixen ensenyaments de formació professional inicial i també de formació contínua, adreçats als sectors agropecuari i agroalimentari.

MEMÒRIA 2018 - CÀTEDRA D'INNOVACIÓ SOCIAL

Desembre 18, 2018

Fem memòria per recordar el millor del 2018

JORNADA INNSOC 2018

Desembre 17, 2018

Com influeixen els aliments en la nostra felicitat?

DESIGN THINKING

Novembre 30, 2018