ESCOLES AGRÀRIES DE CATALUNYA

Lego Serious Play

Consultoria | Maig 17, 2018

El 16 de maig vam impartir un taller de Lego Serious Play a l'Escola Agrària de Tàrrega als professors del campus de les diferents escoles agràries de Catalunya. Es va treballar en la visió actual que es té del campus empresarial agrari i com incloure millores en la seva gestió i planificació. L'Escola Agrària és una escola pública que pertany al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi natural. S'imparteixen ensenyaments de formació professional inicial i també de formació contínua, adreçats als sectors agropecuari i agroalimentari.

PROJECTE DE MENTORIA A LA UNIVERSITAT DE LLEIDA

Novembre 20, 2018

Formació de mentors

III RECOMPTE DE PERSONES SENSE LLAR 2018