EL SERVEI DE REHABILITACIÓ COMUNITÀRIA DE LLEIDA

Taller Lego Serious Play

Consultoria | Maig 29, 2018

Els professionals, familiars i persones que assisteixen al Servei de Rehabilitació comunitària de Lleida van participar el dilluns 28 de maig en un taller amb la metodologia Lego Serious Play a la Universitat de Lleida organitzat per la Càtedra per reflexionar sobre el futur d'aquest servei, com els agradaria que fos i quins objectius es plantegen per més endavant.

El Servei està gestionat per la Gestió de Serveis Sanitaris de la Generalitat de Catalunya, una empresa pública adscrita al Servei Català de la Salut. Un dels seus objectius és la gestió i l'administració dels centres, els serveis i les normes de protecció de la salut i d'atenció sanitària, salut mental i atenció social que determina el Servei Català de la Salut, dels programes institucionals en matèria de promoció i protecció de salut, prevenció de la malaltia, assistència sanitària, sociosanitària i rehabilitació, i les prestacions del sistema sanitari públic, principalment en l'àmbit territorial de les comarques de Lleida.

Juliol 18, 2018

Alumnes de nou ingrés - Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL

INSCRIPCIÓ ALS CURSOS DE LA UNIVERSITAT D'ESTIU UDL

Juny 21, 2018