OBSERVATORI EXCELLENTIA EX CATHEDRA DE LA UNIVERSITAT DE VALÈNCIA

Projectes de la Càtedra seleccionats per formar part del repositori de bones pràctiques

Recerca | Juliol 31, 2018

Els projectes de la Càtedra han estat seleccionats per formar part del repositori de bones pràctiques de l'Observatori Excellentia Ex Cathedra de la Universitat de València. Els projectes que formen part del repositori són els següents:

L'Observatori:

• És un banc d’experiències on, després d’haver estat degudament seleccionades i avaluades per un comitè d’experts i expertes, es recullen les bones pràctiques desenvolupades per qualsevol càtedra institucional i d’empresa del sistema universitari espanyol, juntament amb la informació necessària per a fer possible un contacte més pròxim i operatiu.
  • Pretén afavorir, d’una banda, la identificació de tendències i de pràctiques innovadores en el desenvolupament de les activitats de les càtedres institucionals i, d’altra banda, servir de mitjà per donar-les a conèixer, promoure’n la discussió i anàlisi i afavorir-ne la difusió i transferència.
  • Es configura com un espai de consulta oberta pensat per al personal investigador, per a les entitats interessades en aquest tipus de col·laboracions amb la Universitat i el personal tècnic i/o directiu responsable, que vulguin intercanviar i aplicar, en el seu àmbit, les experiències que altres institucions han desenvolupat amb èxit.

ENS AJUDES?

Octubre 23, 2018