PROJECTE DE MENTORIA A LA UNIVERSITAT DE LLEIDA

Formació de mentors

Consultoria | Novembre 20, 2018

Els dies 29 d'octubre i 5 de novembre la Càtedra d'Innovació Social va realitzar la formació de mentors de la Universitat de Lleida. La formació està orientada a empoderar als estudiants d'últim curs per facilitar la seva mentorització als estudiants de primer curs.

A través del procés de mentorització es pretén acompanyar l'alumnat en el seu inici a la universitat, millorar els nivells de benestar, felicitat i rendiment. En aquesta formació, es va donar importància a les fortaleses i al lideratge personal, al treball en equip i es van emprar estratègies i metodologies innovadores.

DESIGN THINKING

Novembre 30, 2018

Jornada a la Incubadora ID'A - Bell-lloc d'Urgell

ESCOLA AGRÀRIA DE TÀRREGA