ESCOLA AGRÀRIA DE TÀRREGA

Sessions de treball amb joves

Consultoria | Novembre 23, 2018

Al novembre vam impartir a l'Escola Agrària de Tàrrega dues sessions de treball amb joves que s'incorporen a la pagesia. A través de l'estudi de les fortaleses, l'ús de mindmaps o de les Cartes Hex vam poder treballar les habilitats que tenen els joves, els seus valors, que els farà millorar en el seu àmbit de treball i com creuen ells que es poden desenvolupar millor en el sector agrari a partir de les seves fortaleses.

L'Escola Agrària de Tàrrega és una escola pública que pertany al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya amb més de 25 anys d'experiència en ensenyaments de formació professional i de formació contínua adreçada als sectors agraris i agroalimentari.

MEMÒRIA 2018 - CÀTEDRA D'INNOVACIÓ SOCIAL

Desembre 18, 2018

Fem memòria per recordar el millor del 2018

JORNADA INNSOC 2018

Desembre 17, 2018

Com influeixen els aliments en la nostra felicitat?

DESIGN THINKING

Novembre 30, 2018