ESCOLA AGRÀRIA DE TÀRREGA

Sessions de treball amb joves

Consultoria | Novembre 23, 2018

Al novembre vam impartir a l'Escola Agrària de Tàrrega dues sessions de treball amb joves que s'incorporen a la pagesia. A través de l'estudi de les fortaleses, l'ús de mindmaps o de les Cartes Hex vam poder treballar les habilitats que tenen els joves, els seus valors, que els farà millorar en el seu àmbit de treball i com creuen ells que es poden desenvolupar millor en el sector agrari a partir de les seves fortaleses.

L'Escola Agrària de Tàrrega és una escola pública que pertany al Departament d'Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació de la Generalitat de Catalunya amb més de 25 anys d'experiència en ensenyaments de formació professional i de formació contínua adreçada als sectors agraris i agroalimentari.

DESIGN THINKING

Novembre 30, 2018