Comencem l'any seguint amb el projecte "Descobreix les teves fortaleses"

Felicitat, benestar i qualitat de vida | Gener 31, 2019

Un any més, en aquest curs acadèmic tornem a portar a terme el projecte “Descobreix les teves fortaleses” amb el suport de Global Lleida. Aquest, va dirigit a l’alumnat de 4rt d'ESO de diferents instituts de la ciutat de Lleida, en aquest cas l’Institut Ronda i el Col·legi Sagrada Família,  i alumnat del cicle formatiu de grau superior de l’Escola Agrària del Pallars i l’Escola Agrària de Tàrrega.

És per això que el dijous 22 de novembre es va realitzar el taller a l'alumnat de l'Escola Agrària de Tàrrega, divendres passat 25 de gener vam anar a l’Institut Ronda, i properament durant el mes de febrer i de març anirem al Col·legi Sagrada Família i a l’Escola Agrària del Pallars.

El projecte “Descobreix les teves fortaleses” es porta aplicant anualment des del 2015 i porta per objectiu que l’estudiantat identifiqui i desenvolupi les seves fortaleses, el seu nivell de benestar, felicitat i intel·ligència emocional. A més a més, de treballar en el desenvolupament de noves eines i recursos per prendre decisions, potenciant allò que saben fer i els hi permetrà millorar el seu rendiment acadèmic, les relacions socials  i l'autoconeixement. Un projecte que pretén facilitar l'orientació acadèmica i la presa decisions pel que fa al seu futur professional.

Per a més informació sobre el projecte prem aquí

PRESENTACIÓ A LA PAERIA DEL PROJECTE LLEIDA, CIUTAT AMB VALORS

Març 01, 2019

L'Ajuntament de Lleida presenta el projecte Lleida, ciutat amb valors que realitza la Càtedra d'Innovació Social de la UdL

PARLEM A LA RÀDIO SOBRE SI LA CIUTADANIA DE LLEIDA ÉS FELIÇ

Febrer 17, 2019

Participem a EMUN FM Ràdio en motiu del Dia Internacional de la Ràdio per parlar sobre el Mapa de la Felicitat i altres projectes.

LLEIDA, CIUTAT AMB VALORS

Febrer 07, 2019

Lleida, ciutat amb valors és una iniciativa que pretén fomentar i desenvolupar un marc de valors compartit de la ciutat de Lleida.