CÀPSULA A L’ESCOLA AGRÀRIA DE TÀRREGA

Desenvolupant i potenciant les fortaleses individuals dels alumnes

Felicitat, benestar i qualitat de vidaConsultoriaBenestar i Organitzacions Saludables | Març 21, 2019

En col·laboració amb l’Escola Agrària de Tàrrega, el dia 6 de març vam dur a terme, per segona vegada, una càpsula de desenvolupament i potenciació de les fortaleses individuals amb els joves que es volen incorporar al món rural.

En aquesta càpsula, mitjançant accions individuals i col·lectives, vam treballar la identificació i promoció de les fortaleses de les persones i, especialment, com poden ser desenvolupades en el context laboral de l’agricultura i ramaderia.

20 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA FELICITAT 2024

Març 20, 2024

"Trobades imprevistes amb la felicitat"

JORNADA ERASMUS+ INTRODUCE YOUTHSELF