LLEIDA, CIUTAT AMB VALORS

Construïm la Carta de Valors de la ciutat de Lleida

Felicitat, benestar i qualitat de vidaConsultoriaBenestar i Organitzacions Saludables | Març 27, 2019

L’Ajuntament de Lleida a través de la Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida està realitzant el projecte Lleida, Ciutat amb Valors amb l’objectiu de crear la Carta de Valors de la ciutat de Lleida i treballar-los des de la ciutadania, les organitzacions socials i educatives i l’administració pública amb accions de sensibilització, formació i reconeixement dels valors.

Després de realitzar diverses accions de treball, tres amb equips tècnics municipals i un estudi Delphi amb persones expertes de diferents àmbits, durant el mes de març s’han realitzat tres tallers participatius als barris, amb més de 50 participants. El primer el dilluns 11 de març a l’Escola La Mitjana, el segon el dijous 14 de març a l’Escola Frederic Godàs i el tercer, el dimarts 19 de març a l’Escola Joc de la Bola. L’objectiu dels tallers era consensuar els valors que s’haurien de potenciar com a ciutat de Lleida i amb aquestes sessions de treball es va arribar a la conclusió que s’han de treballar els 10 valors següents: Acolliment, Civisme, Educació, Emprenedoria, Igualtat, Innovació i Creativitat, Respecte-Inclusió, Solidaritat i Sostenibilitat.

Aquests valors anterior són els que constituiran la Carta de Valors de la Ciutat de Lleida. En aquest document sortiran detallades les definicions i accions de sensibilització, formació i reconeixement associades a cada valor.

Properament tindrà lloc l’acte de presentació de la Carta de Valors amb l’objectiu de donar-la a conèixer i establir compromisos respecte a les accions que promocionen aquests valors a la ciutat de Lleida. Aquest acte és obert a la ciutadania en general, a les organitzacions socials i educatives.

Aprofitem per donar un agraïment a totes les persones que heu participat en els diferents tallers que s’han realitzat als barris.

20 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA FELICITAT 2024

Març 20, 2024

"Trobades imprevistes amb la felicitat"

JORNADA ERASMUS+ INTRODUCE YOUTHSELF