ESTUDI DE L’IMPACTE PSICOSOCIAL DEL CORONAVIRUS

Quin ha estat l'impacte social del coronavirus i de les primeres mesures de confinament en la població?

Felicitat, benestar i qualitat de vidaRecerca | Maig 25, 2020

Donada la excepcionalitat de la situació que hem estat vivint arrel de la pandèmia del Covid-19, hem estudiat com ens ha afectat en el nostre dia a dia. Les dades es van prendre durant la setmana en la que es van començar a implementar les primeres mesures restrictives, pocs dies abans de que es declarés l'estat d'alarma nacional. Aquest estudi ens ajuda a conèixer com gestionem la (in)seguretat, la por, la satisfacció o l'esperança en moments d'incertesa com els que comporta un esdeveniment d'aquestes dimensions, i com això té un impacte en el nostre benestar.

Vols saber quins han estat els resultats? Prem al següent enllaç:

CURS DE PSICOLOGIA POSITIVA PER FER FRONT A LA COVID-19

Maig 25, 2020

Del 6 al 10 de juliol a la Universitat d’Estiu de la UdL en versió online

DIA MUNDIAL DE LA FELICITAT

Març 19, 2020

La Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida, en el marc del Dia Internacional de la Felicitat, viralitza les xarxes amb la publicació d’un vídeo coral on persones vinculades a Ponent i referents per la seva trajectòria i talent se sumen a contagiar felicitat.

JORNADA INNSOC 2019

Novembre 10, 2019