CURS DE PSICOLOGIA POSITIVA PER FER FRONT A LA COVID-19

Del 6 al 10 de juliol a la Universitat d’Estiu de la UdL en versió online

Felicitat, benestar i qualitat de vidaBenestar i Organitzacions Saludables | Maig 25, 2020

La psicologia positiva se centra en donar suport i treballar el potencial i les qualitats positives de les persones per assolir objectius beneficiosos que incrementen el seu benestar.

Davant de situacions que ens creen malestar, incertesa i neguit, promoure estratègies basades en les fortaleses i les capacitats de les persones ens han de permetre atendre i entendre millor el que ens està passant i com podem fer-hi front.

A partir d’aquest curs, es pretén prendre consciència i aprendre diferents estratègies per poder millorar el nostre dia a dia. Es presentaran accions i tècniques que ens permetin la vivència, pràctica, reflexió i transferència de coneixements per poder augmentar les capacitats personals, socials i organitzacionals, i generar accions de millora de les fortaleses de les persones i de les seves relacions personals.

El curs tindrà 20 hores lectives guiades per l’equip docent + 30 de treball autònom dels alumnes. Curs reconegut amb 2 ECTS per la UdL. Al següent enllaç trobareu la butlleta d’inscripció:

ESTUDI DE L’IMPACTE PSICOSOCIAL DEL CORONAVIRUS

Maig 25, 2020

Quin ha estat l'impacte social del coronavirus i de les primeres mesures de confinament en la població?

DIA MUNDIAL DE LA FELICITAT

Març 19, 2020

La Càtedra d’Innovació Social de la Universitat de Lleida, en el marc del Dia Internacional de la Felicitat, viralitza les xarxes amb la publicació d’un vídeo coral on persones vinculades a Ponent i referents per la seva trajectòria i talent se sumen a contagiar felicitat.

JORNADA INNSOC 2019

Novembre 10, 2019