#RESISTIREM ELS SERVEIS SOCIALS ALS REPTES EMERGENTS PER LA COVID-19?

Conferència inaugural al diploma de Postgrau en gestió pública de Serveis Socials locals

Models d'atenció a les persones | Setembre 17, 2020

El passat 16 de setembre de 2020, el professor Carles Alsinet, director de la Càtedra d'Innovació Social de la Universitat de Lleida, va impartir la conferencia "#resistirem els Serveis Socials als reptes emergents per la COVID 19?", en el marc del Diploma de Postgrau en gestió pública de Serveis Socials locals, organitzat per l'Associació Catalana de Municipis (ACM), l'Escola de Treball de la Universitat de Barcelona i la Fundació iSocial.

Durant la conferència en Carles Alsinet ha desenvolupat idees relacionades amb les conseqüències de la pandèmia per a l'atenció i acompanyament de les persones, alertant de que la crisi deixi de banda les conseqüències psicosocials i se centri en els aspectes sanitaris, així com en la importància de transformar l'acció social, passant a un model d'atenció centrat en les persones i canviant la model de governança.

Els professionals dels Serveis Socials locals han de liderar aquesta transformació, des d'uns vessant positiva amb una visió tecnològica i amb criteris de claredat, visió, agilitat i entesa.

Properament presentarem el link de conferència

PRESENTEM EL NOU ESTUDI DE LA MÀ DE LA FEDERACIÓ ALLEM

Octubre 17, 2019

Atenció a la persona amb discapacitat intel·lectual i del desenvolupament: Joves i envelliment