PUBLICACIÓ DE L'ARTICLE "EFFECTS OF SCHOOL-BASED MULTICOMPONENT POSITIVE PSYCHOLOGY INTERVENTIONS ON WELL-BEING AND DISTRESS IN ADOLESCENTS: A SYSTEMATIC REVIEW AND META-ANALYSIS"

Com d'efectives són les intervencions positives en adolescents al context escolar?

Felicitat, benestar i qualitat de vidaRecerca | Setembre 18, 2020

Aquest Juliol ens van publicar un meta-anàlisi a la revista "Journal of Youth and Adolescence" que demostra com les intervencions positives a l'escola milloren el benestar dels adolescents i redueixen la simptomatologia depressiva. Si en voleu saber més, premeu el següent link: 

 

 
Enllaç extern
Tornar enrere

NOTICIES DE LA CATEGORIA


ESTUDI DE L’IMPACTE PSICOSOCIAL DEL CORONAVIRUS

Maig 25, 2020

Quin ha estat l'impacte social del coronavirus i de les primeres mesures de confinament en la població?

VEURE +

CURS DE PSICOLOGIA POSITIVA PER FER FRONT A LA COVID-19

Maig 25, 2020

Del 6 al 10 de juliol a la Universitat d’Estiu de la UdL en versió online

VEURE +

    Subscriu-te a les notícies de Innovaciósocial.udl.cat

    Introdueix el teu correu electrònic per no rebre més notícies de Innovaciósocial.udl.cat

    Confirmació del correu completada. El teu correu electrònic ha estat subscrit a la nostra newsletter.

    Introdueix les teves dades per subscriure’t al curs