PUBLICACIÓ DE L'ARTICLE "EFFECTS OF SCHOOL-BASED MULTICOMPONENT POSITIVE PSYCHOLOGY INTERVENTIONS ON WELL-BEING AND DISTRESS IN ADOLESCENTS: A SYSTEMATIC REVIEW AND META-ANALYSIS"

Com d'efectives són les intervencions positives en adolescents al context escolar?

Felicitat, benestar i qualitat de vidaRecerca | Setembre 18, 2020

Aquest Juliol ens van publicar un meta-anàlisi a la revista "Journal of Youth and Adolescence" que demostra com les intervencions positives a l'escola milloren el benestar dels adolescents i redueixen la simptomatologia depressiva. Si en voleu saber més, premeu el següent link:

ESTUDI DE L’IMPACTE PSICOSOCIAL DEL CORONAVIRUS

Maig 25, 2020

Quin ha estat l'impacte social del coronavirus i de les primeres mesures de confinament en la població?

CURS DE PSICOLOGIA POSITIVA PER FER FRONT A LA COVID-19

Maig 25, 2020