CURS DE DESENVOLUPAMENT I POTENCIACIÓ DE LES FORTALESES INDIVIDUALS AMB JOVES QUE ES VOLEN INCORPORAR AL MÓN RURAL

Última edició del curs desenvolupament i potenciació de les fortaleses a l'escola Agrària de Tàrrega

Felicitat, benestar i qualitat de vidaBenestar i Organitzacions Saludables | Novembre 02, 2020

El passat 22 d’octubre vam realizar a l’escola Agrària de Tàrrega una nova edició del curs de desenvolupament i potenciació de les fortaleses individuals amb joves que es volen incorporar al món rural.

Aquest curs busca promoure l’auto-coneixement de les fortaleses personals de cada jove, així com també compartir la visió de present i futur que tenen sobre la situación de la pagesia i la ramaderia. La finalitat d’aquest curs, que combina càpsules de treball individual i grupal, és definir estratègies que els acompanyin en l’aplicació de les seves fortaleses en l’entorn professional rural.

#REFLEXIONS DEL FUTUR

Novembre 25, 2020

Participació de Carles Alsinet a les entrevistes realitzades per la Taula del Tercer Sector de Catalunya

TERCERA EDICIÓ DEL CURS ASPID