TERCERA EDICIÓ DEL CURS ASPID

Valors i pla estratègic 2017-2020

Felicitat, benestar i qualitat de vidaConsultoriaModels d'atenció a les persones | Novembre 12, 2020

El passat dimarts 3 de novembre, va finalitzar la tercera edició del curs ASPID: organització amb valors, on tècnics i tècniques dels diferents programes de l'entitat han compartit els valors d'aquesta.

En el curs s'han treballat quatre dels valors que s'han definit en el pla estratègic 2017-2020, de l'entitat. Aquest han estat: L'EMPATIA (Posar-se en les sabates dels altres); EL RESPECTE (Tothom és necessari, ningú és imprescindible); LA CONFIANÇA (Del TU al JO per arribar al nosaltres) i LA COMUNICACIÓ (Saber parlar, saber escoltar, saber esperar).

El curs, amb una durada de 6 hores, s'ha dut a terme mitjançant les tècniques de gamificació.

#REFLEXIONS DEL FUTUR

Novembre 25, 2020

Participació de Carles Alsinet a les entrevistes realitzades per la Taula del Tercer Sector de Catalunya

CURS DE DESENVOLUPAMENT I POTENCIACIÓ DE LES FORTALESES INDIVIDUALS AMB JOVES QUE ES VOLEN INCORPORAR AL MÓN RURAL