JORNADA INNSOC 2020 HUMOR EN TEMPS DE COVID

Avui dimecres 9 de desembre us presentem la Jornada INNSOC 2020 a través del nostre canal de youtube. Seguiu-nos! Us esperem.

Felicitat, benestar i qualitat de vida | Desembre 08, 2020

JORNADA INNSOC 2020. HUMOR EN TEMPS DE COVID

Aquest any, la Jornada INNSOC es celebra, avui 9 de desembre i, donades les actuals circumstàncies, s’imparteix en format virtual.

L’objectiu  principal de la sisena edició de la Jornada INNSOC és el de posar el focus en l’humor tot plantejant qüestions com ara si aquesta facultat pot resultar una eina útil per a gestionar moments de crisi, com el que estem vivint com a conseqüència de l’actual pandèmia; d’altra banda, entre altres coses també es parla sobre la capacitat dels individus i les estratègies (si existeixen) per a cultivar el sentit de l’humor, així com de si a l’hora de fer humor cal establir uns límits.

La Jornada està presentada per la Cristina Torrelles Nadal, professora i investigadora de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treblal Social de la Universitat de Lleida i membre de la Càtedra d'Innovació Social.

I els ponents convidats a la Jornada INNSOC d’enguany són els següents:

• El doctor Francesc Abella Pons (psicòleg clínic) parlarà, principalment, sobre la vessant més sanadora de l’humor, és a dir, sobre l’humor terapèutic.
  • En Ferran Aixalà i Pelegrí (pallasso, humorista i guionista) que ens explicarà els beneficis de l’humor i que ho farà des d’un punt de vista més aviat relacionat amb la seva faceta d’humorista i de pallasso.
  • La Natza Farré i Maduell (periodista, escriptora i comissària) parlarà sobre l’humor en general i sobre la seva experiència personal com a membre d’equips de diferents programes d’humor com ara La competència (radiofònic) o La nit dels Òscars (televisiu), per exemple.
  • En Jordi Solé Andrés (pallasso i membre de Pallapupas) explicarà, entre altres coses, la seva experiència com a membre de Pallapupas i reflexionarà sobre la presència de l’humor als hospitals.

Com hem dit, el format de la jornada aquest any és virtual i s’emetrà a través del canal de Youtube de la Càtedra d’Innovació Social. Us compartim l'enllaç de la Jornada INNSOC, aquí.

Esperem que us sigui útil per respondre als reptes actuals que ens deixa la pandèmia a través de l'humor.

Us animem a compartir les vostres impressions a través de les xarxes socials de la @catedrainnovaciosocial amb el hastag #INNSOC2020 i si us ha agrada, feu-nos retorn clicant m'agrada.

Moltes gràcies i molt d'humor.

20 DE MARÇ, DIA INTERNACIONAL DE LA FELICITAT 2024

Març 20, 2024

"Trobades imprevistes amb la felicitat"

CURSOS D’AULA OBERTA