CURS ONLINE "PSYCHOLOGICAL NETWORK AMSTERDAM WINTER SCHOOL 2021"

La Càtedra d'Innovació Social participa a un curs online sobre anàlisi de xarxes

RecercaLínies de recerca | Gener 27, 2021

Un dels aspectes estadístics en l'àmbit de la recerca social és l'anàlisi de xarxes socials. Aquesta tècnica d'investigació quantitativa se centra en la comprensió de les interaccions entre els actors d'una xarxa, així com de l'estructura d'aquesta. El curs "Psychological Networks Amsterdam Winter School 2021" d'una setmana, permetrà ampliar els coneixements d'aquesta tècnica per a poder-los emprar en la nostra recerca.

PARTICIPACIÓ EN EL I CONGRÉS ANUAL D'ESTUDIANTS DE DOCTORAT DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ

Febrer 02, 2021

Presentació del pòster "Effects of School-based Multicomponent Positive Psychology Interventions on Well-being and Distress in Adolescents: A Systematic Review and Meta-analysis"

COVID I BENESTAR