PUBLICACIÓ DE L'ARTICLE "ASSESSMENT OF THE FACTORIAL AND CRITERION VALIDITY OF THE GENERAL CHARSIMA INVENTORY IN A SPANISH-SPEAKING SAMPLE"

Mesurem el carisma en una mostra Espanyola

Felicitat, benestar i qualitat de vidaRecercaLínies de recerca | Febrer 08, 2021

Aquest gener ens han publicat un article a "Current Issues in Personality Psychology" on es fa una validació de l'escala general de carisma a l'Espanyol. D'aquesta manera, podrem mesurar en la nostra població la influència i l'afabilitat, constructes que formen el concepte de carisma. Si en voleu saber més, premeu el següent link:

PARTICIPACIÓ EN EL I CONGRÉS ANUAL D'ESTUDIANTS DE DOCTORAT DE LA UNIVERSITAT MIGUEL HERNÁNDEZ

Febrer 02, 2021

Presentació del pòster "Effects of School-based Multicomponent Positive Psychology Interventions on Well-being and Distress in Adolescents: A Systematic Review and Meta-analysis"

CURS ONLINE "PSYCHOLOGICAL NETWORK AMSTERDAM WINTER SCHOOL 2021"

Gener 27, 2021

La Càtedra d'Innovació Social participa a un curs online sobre anàlisi de xarxes

COVID I BENESTAR

Desembre 14, 2020

Efectes de la Covid en el benestar i noves perspectives