PROPER TALLER LEGO SERIOUS PLAY

I Jornada de Serveis Socials Bàsics de les Terres de Lleida

Serveis | Juliol 12, 2017

Ja estan obertes les inscripcions a la I Jornada de Serveis Socials Bàsics de les Terres de Lleida, que es durà a terme el dijous 26 d'octubre de 2017 en el Monestir de les Avellanes (Os de Balaguer).

D’un temps ençà, tots els equips de professionals dels Serveis Socials han hagut d’adaptar-se als nous moments. Davant d’aquest canvi i els nous reptes, el Consell Comarcal de la Noguera, ha vist la necessitat de crear un espai de reflexió, d’intercanvi d’experiències i d’ampliació de coneixements per als i les professionals dels Serveis Socials Bàsics de les terres de Lleida.

Aquesta primera jornada aprofundirà en “Els processos de canvi i la transformació social”, des de perspectives diferents que s’abordaran en 6 espais de treball dirigits per professionals reconeguts dins l’àmbit social. La Càtedra realitzarà l'espai de treball "Impuls social amb LEGO® Serious Play®". Cada assistent podrà participar en 2 d’aquests tallers, segons les prioritats personals de reflexió i d’aprenentatge.

Impuls social amb LEGO Serious Play®
La metodologia LEGO® Serious Play® és un dels mètodes més innovadors per facilitar el pensament, la comunicació, la planificació estratègica i millorar el rendiment de les organitzacions, els equips i les persones.
La finalitat del taller és accelerar la generació d’idees com a element central de les necessitats reals de l’entitat i les seves persones, potenciant de forma natural el procés creatiu i impulsant i millorant la comunicació entre els membres de l’equip.

Juliol 19, 2017

Alumnes de nou ingrés - Facultat Educació, Psicologia i Treball Social UdL