INNOVANT EN ESPAIS CREATIUS

Jornada de treball d'equip

Serveis | Juny 30, 2017

El 30 de juny vam realitzar una jornada d'equip de la Càtedra d'Innovació Social per planificar noves accions pel curs vinent i fer balanç de la temporada. Durant la sessió de treball realitzada a l'espai A47, un espai creatiu de la ciutat de lleida, vam posar en pràctica noves metodologies i activitats a través de gamificacions (Lego Serious Play, Points of you, Cartes de fortaleses HEX, Paquet de desenvolupament organitzacional positiu i Mind maps).

Tindrem novetats al setembre. Volem seguir impulsant accions formatives amb la intenció d’abraçar l’espectre més ampli de la societat; i és per això que continuarem ampliant els serveis de consultoria per empreses, entitats i col·lectius.

Durant el nou curs 2017-2018 us anirem informarem de les novetats.

Juliol 19, 2017

Alumnes de nou ingrés - Facultat Educació, Psicologia i Treball Social UdL