INCUBADORA IDA BELL-LLOC D'URGELL

Taller d'estratègies innovadores per l'emprenedoria amb Lego Serious Play

Consultoria | Desembre 01, 2017

El 30 de novembre vam impartir un taller a la incubadora IDA de Bell-Lloc d'Urgell d'estratègies innovadores per l'emprenedoria amb Lego Serious Play, una metodologia innovadora per gestionar millores personals i d'equip que fomenta el treball colaboratiu. La Incubadora d'Empreses d'Innovació Agrometal·lúrgica és un plataforma d'impuls al desenvolupament de nous emprenedors per ajudar-los a convertir-se en empreses consolidades i competitives. Organitza jornades i seminaris on es tracten diferents eines pel desenvolupament i la millora de les empreses.

Juliol 18, 2018

Alumnes de nou ingrés - Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL

INSCRIPCIÓ ALS CURSOS DE LA UNIVERSITAT D'ESTIU UDL

Juny 21, 2018