Alumnes de nou ingrés - Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL

Consultoria | Juliol 18, 2018

Durant el mes de juliol i setembre estem oferint als estudiants de nou ingrés de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida, i per quart any consecutiu, un qüestionari per descobrir les seves fortaleses. Els alumnes podran descobrir els seus punts forts, el seu nivell de benestar i felicitat, la intel·ligència emocional i les capacitats per treballar en equip.

El coneixement de les seves fortaleses els ajudarà per exemple a:

• Prendre decisions
  • Millorar el seu rendiment acadèmic
  • Gaudir més de les relacions socials

Facilitarem el retorn dels resultats a partir del primer trimestre del curs universitari. Els estudiants que ho desitgin podran continuar participant mentre duri el grau, ja que es facilitarà un seguiment longitudinal al llarg de la formació universitària.

XXIII JORNADA TÈCNICA ASPID

Octubre 05, 2018

Nous reptes socials: eines per a la transformació

INSCRIPCIÓ ALS CURSOS DE LA UNIVERSITAT D'ESTIU UDL