XXIII JORNADA TÈCNICA ASPID

Nous reptes socials: eines per a la transformació

Consultoria | Octubre 05, 2018

Ahir va tenir lloc la XXIII Jornada Tècnica d'Aspid a la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida sobre els "Nous reptes socials: eines per a la transformació". Carles Alsinet, director de la Càtedra d'Innovació Social de la UdL, va presentar la Càpsula "Disseny de projectes innovadors: construir comunitat des dels recursos de l'entorn".

Els canvis socials produïts en les darreres dècades han donat pas a noves necessitats socials que engloben diversos àmbits i col·lectius de la nostra societat i que sovint ens porten a deixar enrere els tradicionals mètodes amb les quals s'abordaven aquests problemes socials, que poden veure's substituïts per eines innovadores que s'adaptin a aquest nou paradigma.

Per a més informació sobre les conclusions i el desenvolupament de la Jornada podeu consultar la noticia a la pàgina web d'Aspid en el següent link:

REGIDORIA DE LES POLÍTIQUES PER ALS DRETS SOCIALS

Octubre 09, 2019

La regidora Regina Cairol ha conegut els projectes que s'impulsen, per generar nou valor en l'acció social del territori, i les accions per al 2020

SEMINARI D'INNOVACIÓ I REPTES SOCIALS A CATALUNYA

Setembre 19, 2019

Compartim perspectives i coneixements per la millora de serveis i programes

EL VALOR DE L'EMPATIA

Setembre 18, 2019