"DESIGN THINKING MITJANÇANT PSICOLOGIA POSITIVA" A LA UNIVERSITAT D'ESTIU DE LA UDL

Del 8 al 12 de juliol, t'hi esperem!

ConsultoriaBenestar i Organitzacions Saludables | Maig 06, 2019

Del 8 al 12 de juliol realitzarem el curs “Design Thinking mitjançant psicologia positiva” a la Universitat d'Estiu de la Universitat de Lleida. Aquest està reconegut amb 2 ECTS (20 hores presencials + 30 hores de treball autònom), i està adreçat tant a estudiants com professionals de l'àmbit de l'acció social, de les organitzacions, i de l'àmbit educatiu.

La psicologia positiva se centra a donar suport i treballar el potencial i les qualitats positives de les persones per assolir objectius beneficiosos que incrementen l’estat de benestar. A partir d’aquest curs, es pretén prendre consciència i aprendre diferents estratègies per poder millorar el nostre dia a dia. Es treballarà amb mapes mentals i tècniques de gammificació (Points of You, Lego Serious Play, ...) a través de sessions que permetin la vivència, pràctica, reflexió i transferència per poder augmentar les capacitats personals, socials i organitzacionals, i generar accions de millora de les fortaleses de les persones i de les seves relacions personals.

Matricula’t a partir d’aquest dijous dia 9 de maig.

Per a més informació: http://www.udl.cat/ca/serveis/estiu/Cursos/design-thinking/#contacte-

QUÈ ÉS I QUÈ FEM AL PROGRAMA GROW?

Abril 13, 2022

GROW un programa per a la millora del benestar

DEFENSA TESI

Març 30, 2022